سلام

من حدود  1/5 پیش ازدواج کردم .رابطه ی خیلی خوبی با همسرم دارم . ولی الان یه سوالی دارم اینکه زماتی که ما میخواستیم مهریه تعیین کنیم همسرم خیلی اصرار به مهریه کم داشتن منتها بنا به دلایلی مهریه جوری نشد که مطابق میل ایشون باشه.البته دلیل این اصرارشون هم بحث مذهبی بودن  بود  واینکه باید ما ها که ادعای مذهبی بودن داریم در زندگیمون نمود عینی داشته باشه .و واقعا هم تدینشون برای من شیرینه ودر زندگیمون هم بسیار نمود داره.ایشون اصلا خسیس  نیستن و تو این 1/5  برای من هیچی کم نذاشتن چه به لحاظ مالی و چه معنوی یعنی همیشه همراه من بودن  همه جورهچون من در حال تحصیل در یک رشته پرطرفدار و البته سخت هستم همیشه همراه من بودن.خیلی مهربونه و در عین حال با صلابت. حالا من خودم هم از این مهریه راضی نیستم فیعنی اون موقع هم نبودم .حالا به نطرتون کار درستیه که بریم و کمش کنیم ؟آیا بی احترامی به نظر بزرگترها نیست ؟اگه کم کردیم لزومی داره که به همه بگیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)