سلام

من پسری هستم 17 ساله که از بچگی دارای مازوخیسم جنسی و البته فوت فتیش هستم. جایی خوندم که این بیماری با مصرف روزانه فلوکستین 10 قابل درمان هست. ایا چنین چیزی حقیقت دارد؟

جایی خوندم که این دارو میل جنسی را کاهش میده. آیا در واقع با کاهش میل جنسی این دارو چنین عمل میکند و مشکل را برطرف میکند؟ اخه فکر میکنم اگر تنها با کاهش میل جنسی بخواد درمان بکنه شاید مشکل حل شه ولی مشکلات دیگه ای و در پیش خواهد داشت!

ممنون از توجه شما


مرتبط با مصرف فلوکسین :

برای مور مور شدن بدنم، دکتر فلوکستین تجویز کرده

بعد از عقد فهمیدم خانمم از قبل داروی فلوکسیتین مصرف میکردن

مرتبط با مازوخسیم:

فکر میکنم دچار نوعی مازوخیست خفیف شدم

احتمالا برادرم مازوخیسم داره

میشه با یه مرد مازوخیسمی زندگی کرد؟

شوهر آیندم نمیگه تو مازوخیسم داری؟!

آیا شوهر من یه مازوخیسمه؟

روش تشخیص سادیسم و مازوخیسم قبل از ازدواج



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)