سلام

با شخصی اشنا شدم که از همه لحاظ مورد تاییدم بود اما از روز اول توی خواستگاری گفت یک رازی هست که ازارم میده و باید کم کم بهت بگم .
بعداز 6 جلسه که قرار شد واسه بله برون بیان ، بهم گفت مازوخیسمی هست و توی تمام جلسات غیر مستقیم یک چیزهایی گفته اما من جدی نگرفتم . وقتی راجع به مشکلش سرچ کردم و شنیدم خیلی بهم ریختم!!! نمیدونم چیکار باید کنم؟
مثلا یک جا نوشته بود تحقیر شدن رو دوست دارن! خود آزاری رو دوست دارن مثلا میگه با دستات گلومو فشار بده اینقدر که به خرخر میفته اما تا ارضا نشه نباید دستت رو برداری... . یا مشاور بهم گفت مواردی هست که چندش اوره مثلا میگن روم ادرار کن یا ...
وای خدایا
آیا کسی با همچین شخصی در ارتباط بوده ؟ کسی میتونه راهنماییم کنه ؟ اصلا میشه با همچین آدمی زندگی کرد...

مرتبط:

فکر میکنم دچار نوعی مازوخیست خفیف شدم

احتمالا برادرم مازوخیسم داره

آیا حقیقت داره که مصرف فلوکستین، مازوخیسم جنسی رو درمان میکنه؟

شوهر آیندم نمیگه تو مازوخیسم داری؟!

آیا شوهر من یه مازوخیسمه؟

روش تشخیص سادیسم و مازوخیسم قبل از ازدواج



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)