سلام

پسری 27 ساله هستم، مدتی هست که با دختر خانمی عقد کردم، ایشون از اقوام هستن . مشکل بزرگی که پیش اومده اینه که ایشون از قبل از عقدمون داروی ضد افسردگی فلوکسیتین مصرف میکردن و تو این چند ماه عقدمون چیزی در این مورد به من نگفتن تا اینکه دیروز خودشون جریان رو به من گفتن، راستش دنیا رو سرم خراب شد . نمیدونستم عصبانی باشم یا جلو گریه هاش رو بگیرم.

البته دایی و برادر همسرم هم دچار افسردگی هستن و دارو میخورن ولی من از بیماری همسرم کاملا بی اطلاع بودم، ایشون دختر خیلی آروم و مودب و خوبین من واقعا دوسش دارم اما ظاهرا اگه داروشون قطع بشه مشکلات زیادی براشون پیش میاد . 

نمیدونم چیکار کنم . شوکه شدم . ای کاش از اول به من گفته بود، ای کاش بهم دروغ نگفته بود الان تو شک افتادم که دیگه چی رو از من پنهون کرده، نمیدونم عقدم رو باهاش بهم بزنم یا ادامه بدم، دوسش دارم و دلمم براش میسوزه، پدرش آدم بد اخلاقیه، موندم چیکار کنم .

نمیخوام احساسی و غیر منطقی تصمیم بگیرم .

لطفا کمکم کنید 

 

مرتبط :

برای مور مور شدن بدنم، دکتر فلوکستین تجویز کرده

آیا حقیقت داره که مصرف فلوکستین، مازوخیسم جنسی رو درمان میکنه ؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)