سلام

یه راست میرم سر اصل مطلب

زندگی خوبی دارم نسبتا ولی بلد نیستم ازش لذت ببرم! دلم میخواد یکی کمکم کنه و بگه چجوری میشه از زندگی لذت برد. من حدود یه ماهه که نامزد کردم. نامزدم پسر دوست صمیمی بابامه.

و چون بابا از بچگی پسره و میشناسه الان خیلی قبولش داره هم خودش رو هم خونوادش رو. پسره هم پسر بدی نیست آرومه مسئولیت پذیره توی همه چی . حالا با من مشورت کرده و میگه دلم میخواد همیشه کاری رو که میخوام انجام بدم هردومون راضی باشیم و....

ولی من خیلی آدم ضعیفی ام! مثلا میخوایم جشن عقدمون بعد از عقد باشه ینی اول عقد کنیم بعد از یه مدت جشنش رو بگیریم. بهش گفتم نظرت چیه بریم بازار برا عقد یه لباس بگیرم .

گفت تو که برا جشن عقدت لباست رو گرفتی برا عقد هم که نمیخوایم کسی رو دعوت کنیم بجز چند نفر، دیگه فک نمیکنم احتیاج به لباس دیگه ای باشه .

بعد من همش رفتم تو این فکر که نکنه این آدم خسیسی باشه؟!!!! نکنه هرچی بخوام بخرم هی بگه نمیخوای نمیخوای؟!!! نکنه اینجوری باشه نکنه اونجوری باشه!!

یا مثلا داشت از دوستاش برام میگفت، گفت با فلانی ارتباطم رو کم کردم آدم نامردیه . هی پیش خودم میگم نکنه هرکی که یکم باش بد حرف زد بگه آدم نامردیه!! نکنه فلان شه نکنه بهمان شه!

تو خونه ی پدریم تقریبا هر چی رو که میخواستم بهم میدادن ، الان حس میکنم توی زندگی مشترک مشکل پیدا میکنم .

یکی این که صرفه جویی بلد نیستم ، یکی دیگه این که حس میکنم خیلی منفی بافی میکنم! خب این وسط اون بیچاره گناهی نداره ولی من خودم مشکل دارم! اینایی که میگم نه این که یه مشکل کوچیک باشه ها! واقعا ذهنم رو درگیر میکنه در حدی که چند ساعت سرم تو لاک خودمه و هی فکر میکنم و ناراحتم!

ازتون خواهش میکنم یکم به من یاد بدین از زندگیم چطور لذت ببرم؟  چیکار کنم که شاد باشم؟؟؟ الان شاید خیلیا بخوان جای من باشن! اینو خودمم میدونم! ولی این باعث نمیشه که شاد باشم و لذت ببرم از موقعیتی که دارم!

یه چیز دیگه! یکم آدم خودخواه هستم!! ینی دلم میخواد وقتی چیزی میخوام انجام بشه!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)