با سلام

من یه پسر  23 ساله در به در دنبال کار از تهران هستم. من ورودی اول دولتی رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات گرایش مخابرات سیار هستم. خدمت هم معافیت پزشکی گرفتم . واقعا عاشق رشتم بودم. اما وقتی شروعش کردیم فهمیدم ارشد این رشته تو ایران نیست.

هر چی هم پیگیر شدیم ببینیم وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات وعده کاری داده یا نه متاسفانه دیدم اصلا این رشته استخدام نداره و حتی نمیشناسنش. فقط IT و مخابرات رو میشناسن. من به اکثر شرکت های معروف رزومه دادم از قبیل همراه اول - شاتل. هر نوع کار در زمینه الکترونیک - شبکه - مخابرات - زیرساخت -ISP که بگید بهش علاقه دارم.

ولی متاسفانه استخدام دولتی که اصلا وجود نداره کار خصوصی هم فعلا حقوق دور و بر یه تومن پیدا میشه فقط . اونم در حد پشتیبان شبکه و مبتدی ترین حالت ممکن .

از دوستان عزیز میخوام کمک کنن چطور وارد این مباحث کاری بشم. هر چیز در مورد BTS پشتیبانی دکل های مخابراتی - شرکت مخابرات - رایتل - ایرانسل - ISP ها .

خلاصه هر چی رزومه فرستادیم جوابی ندادن . وزیر محترم هم رشته مارو نمیشناسن و فقط وعده اشتغال زایی میدن.

با این وضع گرونی ها چطور جوون امیدی به اینده میتونه داشته باشه. کلاس های جانبی هم فقط دوره مقدماتی MCsE رو رفتم و دوره های مربوط به حیطه مخابرات پیدا نکردم.

با تشکر " ICT-MAN "


مرتبط:

بازار کار و آینده شغلی رشته فناوری اطلاعات

آینده شغلی رشته مدیریت فناوری اطلاعات

قبولی رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار یا فناوری اطلاعات در مشهد

شرکت های فناوری اطلاعات ممکنه که دچار رکود بازار بشن ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)