سلام امیدوارم حالتون خوب باشه

من به زودی کنکور دارم ، رشتم هم ریاضی هستش ، اهل مشهدم متاسفانه امسال نتونستم اصلا خوب بخونم خیلی مشکلات و بدشانسی آوردم هم از نظر خانوادگی هم از نظر مالی .

معلم های کلاسمون هم یکی از یکی بیخود تر ، به مدیر هم اعتراض میکردیم میگفت همینه که هست . مثلا سال پیش تا ساعت 12:15 دقیقه ظهر چهارم های مدرسه بودن هر روز  - امسال مدیر کرد تا ساعت 2:30 ظهر، از اون طرفم 500 هزار تومن پول گرفت .خلاصه خیلی سخت گذشت معلم ها هر روز درس میپرسیدند هر روز تکلیف نگاه میکرد مثل این معلم های اول دبستان . بابا کسی که کنکور داره که نباید انقدر بهش فشار آورد .

از اون طرف هم مشکلات خانوادگی دعواهای مادر و پدرم که همش اعصابم رو بهم میریخت - مجبور بودم سرکارم برم و کار کنم .

الان دو روز مونده به کنکور من فقط  دین و زندگی خوندم نهایتا 40 - 50 درصد بیشتر نمی تونم بزنم حالا فیزیکم دو تا یا سه تا سوال بتونم حل کنم همین - خیلی رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار یا فناوری اطلاعات دوست دارم قبول بشم اصلا رشته دیگه ای نمی خوام - به نظرتون میتونم دانشگاه آزاد مشهد یا غیر انتفاعی تو مشهد قبول بشم ؟

یک سال دیگه هم نمی تونم صبر کنم باز کنکور بدم هر جور شده امسال باید برم دانشگاه - کسی هست دانشگاه ازاد مشهد رشته نرم افزار بخونه یا بدونه چه رتبه ای میخواد ؟
یک بنده خدایی بهم گفت برو کنکور بده اگه قبولم نشدی دانشگاه ازاد مشهد فوقش تو تکمیل ظرفیت ها میری ثبت نام میکنی میشینی سر کلاس ، اما فکر کنم رشته نرم افزار و رشته های خوب تو تکمیل ظرفیت ها نباشه


بیشتر بخوانید ...

آینده شغلی و درآمد رشته نرم افزار بهتره یا سخت افزار ؟

آینده شغلی رشته نرم افزار چطوره ؟

بازار کار و آینده شغلی رشته فناوری اطلاعات

آینده شغلی رشته مدیریت فناوری اطلاعات

شرکت های فناوری اطلاعات ممکنه که دچار رکود بازار بشن ؟

تجربیات شما در مورد رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات گرایش مخابرات سیار


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)