سلام دوستان خوبم

من یه دختر 24 ساله هستم که از 16 سالگی خواستگارای زیادی داشتم چه سنتی چه غیر سنتی... من از هیچ کدومشون خوشم نمیومد و برای هر کدوم عیبی میذاشتم.

یا اولش خوشم میومد بعد پشیمون میشدم. سر این قضیه خیلی عصبی و ناراحتم شبا از استرس بیدار میشم و تا صبح خوابم نمیاد. از ازدواج خیلی میترسم. همش احساس میکنم بدبخت میشم.

مادرم چند ماه پیش رفته بود پیش دعا نویس و اون بهش گفته بود دخترت دست خودش نیست یه بلایی سرش اومده که نمیتونه درست تصمیم بگیره.

من زیاد جدی نگرفتم. تا اینکه چند روز پیش بازم خواستگار برام اومد و باز من ازش بدم اومد. مادرم این سری رفت پیش یه دعا نویس دیگه که خیلی معروفه و به قول معروف رد خور نداره.

اونم دقیقا حرف اون دعا نویس رو گفت و اضافه کرد دخترت رو جن ها اذیت میکنن. نمیذارن ازدواج کنه و تا وقتی دعا نگیری درست نمیشه. من از اون روز خیلی میترسم و شبا خوابم نمیبره و...

خواستم بدونم به نظرتون راسته؟ اینم بگم اون دعا نویسه پولی نیست و نگید به خاطر پول این حرفو زده.

خواهش میکنم کمکم کنید


پیشنهاد:

مشکل روحی با علت نامعلوم

این دعا و طلسم ها راسته

آیا طلسم کردن واقعا وجود داره ؟

چرا خدا اجازه میده دیگران ما رو طلسم کنن؟

آیا پدیده جن زدگی راسته ؟

یه حسود رفته دعا گرفته و زندگیم رو خراب کرده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)