سلام

خیلی وقته وبلاگ خانواده برتر رو دنبال می کنم و این اواخر هم یه پستی از آقا بهنام که معلول بودند رو خوندم و عمیقا دلم گرفت و حس کردم منم اینجا بتونم خودم رو خالی کنم و از بقیه کمک بخوام. 

دختری معلول از خانواده ای سرشناس و پولدار هستم، معلولیت پنهان دارم (مربوط به شنوایی و لکنت )، مشکل من اینه خسته م از همه چی ...خسته م از اینکه در سطح خانواده ام نیستم و معلولم.، خسته م از اینکه نمی تونم خواسته هاشون رو برآورده کنم.

خسته م از اینکه مثل دخترهای فامیل نمی تونم جوری که می خوام زندگی کنم و خوش بگذرونم، خسته م از اینکه هرچه قدر میدوم نمی تونم به مقصد برسم و آرزوی پدرم و که پزشک شدن هست رو برآورده کنم ...

از شما چه پنهان خودم هم دوست دارم پزشک شم، یا مشاغل مربوط به حوزه علوم پزشکی ولی مشکل اینجاست من خسته شدم از اینکه همه ش لب خونی کنم و با لکنت حرف بزنم...دلم می خواد آرامش داشته باشم ...

یه وقت هایی که روز تموم میشه و رو تخت دراز می کشم بدنم از شدت هیجان میلرزه، هیجان اینکه بالاخره روز تموم شده و کسی حرف نمی زنه و من مجبور نیستم لب خونی کنم ... 

شب ها بهترین ساعات زندگی منه، شب ها که میشه چشمام رو می بندم و به همه چی فکر می کنم. به همه نگرانی هایی که دارم فکر می کنم و دم دمای صبح خوابم می بره ...

تازگی ها خیلی فکر می کنم به همه چی و به این نتیجه رسیدم که سخت نگیرم ... زندگیه دیگه ، بالاخره یه روز تموم میشه و چیزی که مهمه اینه با دست پر سراغ اون بالایی بری و ناامیدش نکنی ...، آدم مذهبی نیستم ولی یه سری اعتقاداتی دارم و سعی می کنم بهشون پایبند باشم. 

نمی خوام ازدواج کنم، می خوام درس بخونم و سر کار برم و بعدا از خانواده ام مستقل بشم، می دونید من ۲۱ سالمه ولی انگار بیشتر از اینها سن دارم ... ‌اینقدر دور خودم رو حفاظ کشیدم و از بقیه دوری کردم که مورد تمسخر یا ترحم قرار نگیرم که عادت کردم ...

عادت کردم که تنها غذا بخورم، تنها سریال ببینم، تنها آهنگ گوش کنم و ...

این ها رو گفتم که از وضعیتم خبر داشته باشید، و بگید شغل مناسب برای من چیه؟ کارمندی خوبه؟، حسابدار بانک چطور؟، درآمدش برای کسی که پدر و مادرش خونه و ماشین رو فراهم می کنن کفایت می کنه ؟

در آخر از تمام کسانی که این متن رو خوندن یه عذرخواهی می کنم... من ذهنم خیلی پریشونه و اگه تو صحبت هام از یه شاخه به شاخه دیگه ای پریدم به همین دلیله و بس.

یا حق .


پیشنهاد:

تنهایی شیرین من

کی قراره بعضی از مردم دید شون رو نسبت به معلولان عوض کنن؟

به خاطر معلولیتم اعتماد به نفس کمی دارم

چرا ما معلولان رو دست کم میگیرن ؟

من با کاستی ام چگونه میتونم کار پیدا کنم

من همون ماهم که کسی یارای رسیدن بهش رو نداره

اعتماد به نفس چیست؟

با معلولیت پای خواستگارم مشکل دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل و ازدواج توانمندان خاص (۲۸ مطلب مشابه)