سلام

من یک دختر 23 ساله هستم، معلولم، این چیزیه که من رو اذیت میکنه دید دیگران نسبت به افراد شبیه ماست، این همه  زمینه ها رو شامل میشه از درس و تحصیل بگیر تا شغل و در آخر ازدواج.

یعنی در همه زمینه ها ما رو دست کم میگیرن من میخوام بدونم چرا ؟ همه این ها روی شخصیت من به شدت تاثیر  گذاشته  و تا یه حدی گوشه گیرم کرده .

میشه شما به عنوان بخشی از جامعه به من بگین که دلیل این نگاه ها چیه ؟


مرتبط:

به خاطر معلولیتم اعتماد به نفس کمی دارم

من با کاستی ام چگونه میتونم کار پیدا کنم

من همون ماهم که کسی یارای رسیدن بهش رو نداره

اعتماد به نفس چیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل و ازدواج توانمندان خاص (۲۸ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)