سلام
من دختری ۲۸ ساله ، مجرد و لیسانس اقتصاد کشاورزی دارم. من مشکل  کم شنوایی دارم از سمعک استفاده میکنم اما کارساز نیس و من سابقه فروشندگی و بازاریابی دارم، بعد از ۳ ماه بخاطر کم شنوایی ام اخراج میشم  .
قدرت مالی خوبی نداریم  که دو تا سمعک عالی بگیرم چون که خیلیی گرونه، من بدلیل ترس از نشنیدن  توی خونه حبسم و جرات کار کردن در بیرون  ندارم. 
خونه ما دیگه آرامش نداره چون که والدینم خصوصا مادرم از صبح تا شب  داد میزنه هی میگه برو دنبال کار. مادرم  خیلی عصبانیه  ولی پدرم براش مهم نیست من بیکار باشم  یا شاغل. منم میرم تو اتاق خودمو زندانی میکنم همش خوابم یا اینستاگردی میکنم. 
دنبال کار رفتم در تمام  مصاحبه ها از سمعکم استفاده کردم ولی اشتباهی جواب میدم ،فکر میکنن من ضریب هوشیم پایینه یا خنگم استخدامم نمیکنن  .خوب من باید اول کار بکنم تا پول پس انداز کنم تا سمعک بهتری بخرم  تازه سمعک خیلی گرونه هر دونه ای بالای ۳ میلیونه اونم دو تا میخوام .

حقوق کاری در شهر ما ماهی ۴۰۰ تومنه من فعلا ۱ تومن پس انداز کردم . در حال حاضر بیکارم. خود اشتغالی هم کردم اما  موفق نشدم  .واقعا ناامید شدم که کار برای انسان هایی که کاستی هایی دارن نیست و زندگی من باید اینجوری باشه؟ پس من چکار کنم؟ چرا خدا به من دوتا گوش سالم نداد خوب لااقل پولشو برام میفرستاد که بتونم سمعک عالی بخرم .
من با کاستی ام چگونه میتونم کار پیدا کنم در ضمن حاضر نیستم بفهمن من کم شنوام ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل و ازدواج توانمندان خاص (۲۸ مطلب مشابه)