سلام

من یه پسر ۲۴ ساله هستم واسه شغل آیندم باید یه مدت برم توی ادارات مختلف که کار یاد بگیرم... یکی از ادارات که رفتم باید نحوه یه کارو از یه خانم یاد میگرفتم.

توی این یک هفته واقعا عاشقش شدم. ولی ایشون 30 سالشونه یعنی شش سال از من بزرگتر هستن. یه دختر چادری مذهبی سنتی خوش اخلاق مهربون.

حالا سوال من اینه آیا اگه ازدواج کنم باهاش ممکنه در آینده مشکل پیش بیاد. و سوال دیگه اینکه چطوری بهش به طور غیر مستقیم بفهمونم بهش علاقه دارم و کجا.

آخه پسری هستم که در مقابل خانما خجالتیم و راحت نمی تونم علاقمو بهش بگم تازه توی اتاق کارش هم یه همکار داره و ارباب رجوع هم هستن اونجا هم نمیشه باهاش غیر از مسائل کاری حرفی بزنم دختر مذهبی وسنتی هم هست و مثل خواهرای خودم اهل بیرون رفتن با پسر غریبه نیست.

دختره اهل یکی از شهرای استانمونه ولی واسه شغلش اومده شهر ما. اینم میدونم که خواستگاری بهترین راهه ولی نمیخام تا نظرشو نمی دونم به خانوادم چیزی بگم. ممکنه خانوادم راضی بشن بعد نظرش منفی باشه... 

لطفا همه نظر بدن مخصوصا دخترای بالای ۲۷سال.آیا حاضرین با یه همچین پسری ازدواج کنید. اگه آره دوست دارید اولین بار چطور بهتون پیشنهاد بشه.

چکار کنم اونم بهم علاقه پیداکنه... اینم بگم الان دیگه پیشش نیستم ولی روز آخری که بودم مودبانه ازش شماره خواستم اولش نمیخواست بده ولی توی رودربایستی شمارشو داد. الان گاهی بهش پیام میدم و ایشون خیلی مودبانه و رسمی جواب میده.

بعضی وقتا هم به بهانه ای میرم محل کارش ولی از بس آدم اونجا هست نمیشه حرفی زد. تازه رومم نمیشه.

این مدت که این سایت اومدم دخترای مجرد سنتی و مذهبی با شرایط دختر مورد علاقه ام زیاد دیدم لطفا شما حتما نظر بدید. اینم بگم من پسری بودم که تاحالا بادختری دوست نبودم خانوادمم سنتی هستن.و پسر مسئولیت پذیری هستم.

باهام خوش اخلاقه ولی به نظرم بهم مث داداش کوچک فکر میکنه ن کسی که عاشقشه. آخه ی بار بهش پیام دادم دیر جواب داد.

بعد که دید ناراحت شدم گفت ناراحت نباشید من اهل پیام دادن نیستم. شمام مث داداش کوچیکم هستید. 


مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

ادامه رابطه با وجود داشتن اختلاف سنی و طرز فکر به صلاحه ؟

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

آیا 9 سال اختلاف سن مشکل ساز میشه ؟

با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

سوال در مورد اختلاف سن زیاد در ازدواج

10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر بزرگتر از خود (۲۳ مطلب مشابه)