با سلام
برم سر اصل مطلب . من پدر و مادرم از هم طلاق گرفتن و یه برادر بزرگ ترم دارم که یه بار میخواست خود کشی کنه ما از لحاظ روحی دوتامون داغونیم و میخوایم بریم پیش مشاور من الان کنکور دارم و واسه مشاور وقت ندارم و میخوام تابستون برم .

ولی دادشم رو راضی کردم بره ، ما تو استان فارس زندگی میکنیم و تو شهرمون چند تا مشاور هست ولی داداشم میگه میترسم برم با هاش حرف بزنم بره بشینه به همه بگه چون شهر ما خیلی کوچیکه حالا من راضیش کردم بره شیراز مشاوره و قرار شده من واسش یه مشاور خوب پیدا کنم و چند تا سوال داشتم

1 . میخواستم بدونم بهترین مشاور های شیراز آدرس و تلفنشون و اسمشون چیه اگه کسی شیرازی هست خواهشا اسم و ادرس و شماره تلفن بنویسه

2. میخواستم بدونم مشاور خانوم هم هست که دادشمو بفرستم پیشش چون فکر میکنم احساس بهتری داشته باشه چون خودمم احساس بهتری نسبت به یه خانوم دارم تا اقا ولی فکر کنم مشاور اقا اگه باشه هم اقا و هم خانوم بپذیره ولی مشاور خانوم فقط خانوم بپذیره ؟نمیدونم چجوری هست؟

3. اگه مشاور خانوم هم واسه اقایون وجود داره خواهشا ادرس اونم بدید

ممنون


مرتبط:

معرفی روانشناس خوب در شیراز

معرفی مشاور ژنتیک در شیراز

معرفی بهترین مرکز ژنتیک در شیراز


مرتبط با معرفی مشاور و لزوم مشاوره قبل از ازدواج:

معرفی مشاور برای مشاوره عاطفی و بحث ازدواج در تهران

معرفی مشاور برای مشاوره پیش از ازدواج در تهران

معرفی مرکز مشاوره قبل از ازدواج در غرب یا شمال غرب تهران

صحبت با مشاور در زمینه ازدواج لازمه؟

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

لزوم وجود قانونی که ازدواج رو بدون مشاوره ممنوع کنه

فرهنگ سازی برای مراجعه به روانپزشک ، روانشناس و مشاور

معرفی شماره مرکز مشاوره - 096400

معرفی مرکز مشاوره در شیراز برای مسائل خانوادگی و ازدواج

درخواست معرفی مشاور یا روانشناس در اصفهان

معرفی مشاور در قزوین

چطوری به خواستگار بگیم بریم مشاوره قبل از ازدواج؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)