سلام بچه ها
من 24 سالمه . تا پارسال خانوادم نمیذاشتن ازدواج کنم. از امسال اصرار دارن ازدواج کنم! من سر از کارشون در نمیارم اصلا. اون موقع ها که من عاشق کسی بودم نذاشتن الان که هیچ کس رو دوست ندارم و دیگه نمی تونم پسری رو دوست داشته باشم میگن ازدواج کن.

به خاطر خانوادم با چند نفر آشنا شدم بر خلاف میل خودم. اما همشون دنبال ... بودن. هیچ کدوم برای ازدواج مناسب نبودن. با این که از مکان های فرهنگی انتخاب شون کرده بودم. کلا ناامید شدم. چرا پسر پاک وجود نداره؟
با این که حتی حاضرم با کسی ازدواج کنم که از همه لحاظ سطح پایین تر از خودم باشه از همه لحاظ معمولی باشه باز هم نمی تونم پیداش کنم

واقعا موندم چی کار کنم. از یه طرف پسرا این جوری، از یه طرف دیگه اصرار خانواده. از یه طرف دیگه خودم هیچ تمایلی به ازدواج ندارم. اون احساسی که قبلا در مورد جنس مخالف داشتم رو ندارم. کلا عشقو از زندگیم پاک کردم. دیگه حتی حوصله این که به کسی ابراز علاقه کنم و ندارم. حتی حوصله خودمم ندارم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)