سلام دوستان

میخواستم به همه زوج هایی که مشکل دار هستن یه توصیه خواهرانه بکنم.  خدا رو شکر اطرافیانم از این روش نتیجه گرفتن .خواستم به شما هم بگم.

تا حالا شده وسط دعوا از خودتون بپرسید : آیا در چشم های تو من همین قدر زشتم ، که تو در چشمان من ؟؟؟؟؟

این جمله رو من از رمانی یاد گرفتم به اسم شب سراب . رمان بامداد خمار داستانی هست از طرف زنی به اسم محبوبه ، کتاب شب سراب همان داستان هست از طرف مرد داستان یعنی شوهر محبوبه . جالبه نویسنده این دو کتاب مختلف هستن و به یک ماجرا از دو چشم نگاه کردن . زمانی که داستان زن رو میشنوی ، شوهرش رو یه فرد خیانتکار پول پرست بی فکر و خشن میبینی . ولی با شنیدن داستان از زبان مرد میبینی که اون زن یه آدم لوس خودخواه تن پرور و شکاک هستش .

اگه هر کدوم داستان هارو جدا بخونید دچار اشتباه در قضاوت و اشتباه در توصیه میشید . پس حتما دو تاش رو بخونید . بخونید تا بدونید اکثر مشکلاتتون فقط اشتباه در فکر شماست
و همه تقصیر به گردن یک نفر نیست . و همیشه در هر مشکلی بپرسید من در نگاه همسرم چگونه هستم؟؟؟؟؟؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)