سلام

من نزدیک به 5 ساله افسردگی دارم به خاطره مجموعه مشکلات سلامتی و عاطفی و ....
کلا شدیدا درون گرا شدم البته قبلا هم بودم
تا الان بیش 3 تا مشاور رفتم ولی فقط جلسه اول رفتم بعدش از خیرش گذشتم احساس کردم مزخرف میگن چه دونم همیشه این طور بودم که حرفا بقیه برام بیشتر شبیه جکن

خودم به شخصه خیلی اهل فکر هستم نه از اون فکرا!!
توی کتب مختلف که میخونم فلسفی سیاسی و..... یا مسائل سیاسی اطراف خیلی فکر می کنم
ولی همین فکر زیاد وقتی افسردگیم حاد کنه شدیدا من خسته می کنه جوری که هر کاری می کنم به چیزی فکر نکنم نمیشه که نمیشه و کنارش افکار مزخرف من برای چی تلاش کنم؟
من برای کی تلاش کنم؟
اصلا چرا تو هر مورد که قرراه سر کسی بیاد اولین مورد من هستم و.....
این حرف من نیست دوستام بهم می گن خیلی نحسی هر کس طرفم میاد برای مثلا یه کار گروهی بعدش شدیدا پشیمون میشه

اتفاقاتی براش میفته که بنده خدا فکرش رو هم نمی کنه....
و....

حالا می خوام بدونم برای حل مشکل افسردگی جه راه حل هایی وجود داره؟
راستش مشاوره رفتم زیاد ازشون خوشم نیومد یا قالبا ایقدر هزینش زیاده که از پس هزینش بر نمی یام و ...


مرتبط:

قبلا خیلی شاد و شیطون بودم، شاید افسردگی گرفتم

حس می کنم افسرده ام در حالی که قبلا خیلی شاد بودم

من چه بلایی سرم اومده ؟ واقع بین شدم یا افسرده ؟

می خوام خودم رو از افسرده شدن نجات بدم

چند نفر بهم گفتند که افسردگی دارم

دچار افسردگی شدم ، هیچ چیزی برام مفهومی نداره

احساس افسردگی میکنم وقتی سرعت گذر عمر رو میبینم

افسردگی به خاطر تنهایی و رفت و آمد نکردن با دیگران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) درمان افسردگی (۳۴ مطلب مشابه)