سلام به همه دوستان عزیز. ایام به کام. 

پدر و مادر من خیلی برام عزیز و قابل احترامن . پدر و مادم در دوران کودکی شرایط تحصیل رو نداشتن و توانایی خوندن و نوشتن رو هم ندارن. من عاشق مامان و بابام هستم.

خودم هیچوقت احساس ناراحتی نکردم از اینکه پدر و مادرم تحصیلات ندارن چون میدونم شرایطش رو نداشتن اما فوق العاده عزیزن واسم.

دوستان آیا این موضوع رو تو  مراسم خواستگاری عنوان کنم؟ خودم از دانشگاه آزاد لیسانس دارم البته از اون لیسانس هایی که کار واسش نیست و فقط باید گذاشتش تو فریزر تا خراب نشه.

والدینم با نداشتن هیچ تحصیلاتی وقتی تو سن من بودن خیلی موفق تر از الان من بودن. حالا سوال:  این موضوع رو باید تو مراسم خواستگاری بگم؟


مرتبط:

خواستگارانم رو به خاطر تحصیلات پایین والدینم رد می کنم

در مساله ی ازدواج چقدر تحصیلات والدین مهمه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)