سلام نماز روزه هاتون قبول

یه سوال دارم از محضر شریفتون توی مسئله ی ازدواج چقد تحصیلات والدین مهمه؟

راستش مادر من به دلایلی درس نخونده و تحصیلات ابتدایی داره ولی پدرم لیسانس. همیشه این موضوع فکرمو مشغول میکنه تا بالاخره تصمیم گرفتم اینجا مطرحش کنم. من خودم دبیری میخونم و تصمیم دارم که به هر قیمتی که شده تحصیلاتم رو به دکتری برسونم و یکی ار انگیزه هام برای ادامه تحصیل این بوده که دلم نمیخواد بچه ی من روش نشه بگه مامانم چقدر درس خونده. من همیشه از وضعیتم شرمسارم و هر کاری که میکنم مادرم راضی به درس خوندن نمیشه. بگین چکار کنم ؟

این مسئله برا ازدواجم مشکلی ایجاد میکنه؟ آقایون لطفا از نظراتتون محرومم نکنید ( شعار هم ندین لطفا )


مرتبط:

خواستگارانم رو به خاطر تحصیلات پایین والدینم رد می کنم

آیا باید به خواستگارم بگم که والدینم تحصیلات ندارند؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)