سلام

از دوستان میخواستم اگه لطف کنن منو راهنمایی کنن

من به تازگی ۲۲ سالم میشود و تازه میخواهم وارد محیط دانشگاهی بشم ولی موضوعی که خیلی من رو اذیت میکنه سنم هستش یعنی من چهار سال از دوستانم عقب ماندم و همچنین این چهار سال رو فقط و فقط تو خونه بودم بدون هیچ تفریحی یعنی عملا هیجده و نوزده و بیست و بیست و یک سالگیِ من فقط در اتاقم گذشت.

گاهی اوقات پیش خودم میگم بیخیال این حرفا میرم آیندم رو خوب میسازم ولی باز این فکر لعنتی که من دیگه پیرم و نمیتونم جوونی کنم و امثالهم نمیگذارد راحت باشم آخه منم میخوام مثل هیجده ساله ها رفتار کنم ،دوست دارم همه ی دوستانم هیجده ساله باشن،مثل اونا بالا و پایین بپرم و جوونی کنم؛ مثلا یکی از فکرایی که منو اذیت میکنه اینه که من باید الان دوسال بعد از علوم پایه بودم ولی نیستم و یا اینکه من تا الان هیچ دوست دختری نداشتم ولی بقیه ی دوستام دوساله که دارن .

در ضمن رشته منم پزشکی هستش ترم بهمن یه دانشگاه خوب که بنا به مشکلاتی نتونستم برم و با هزار زحمت انداختمش واسه ترم مهر امسال

سوال من از دوستان عزیز و گرانقدر اینه که من میتونم مثل یه پسر هیجده ساله رفتار کنم یا نه ؟

سوال دوم من اینه که کسی رو میشناسین که توی این سن پزشکی رو شروع کرده باشه ؟

سوال سوم من اینه که آیا من میتونم جبران کنم ؟

سوال چهارم من چه جوری شادی کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)