با سلام خدمت دوستان گرامی
سوال اول:
1-به نظر شما دلایل اصلی اختلافات میان زن و شوهر (زوجین)  چی میتونه باشه
از نظر شخص من :
1 - وضعیت مالی
2 - اخلاق طرفین (دو طرف)
3 - چهره
4 - مسائل جنسی

1-وضعیت مالی :
البته سلیقه ای است  اما به نظرم حداقل حقوق باید کمتر از یک تومان نباشد
2-اخلاق طرفین (دو طرف):
هر فردی اخلاق خوب و بدی دارد اما به نظرم از میان بد و بدتر باید بد را انتخاب کنیم  و اگر از چیزی خیلی بدمان می اید باید مطرح شود .
من خودم شخصا از فحش و ناسزا خیلی بدم میاید حتی به شوخیش
3 - چهره :
البته اینم سلیقه ای است .یکی از خوشگلترین پسرهای کلاسمان رفت با یکی از دخترهایی که خیلی از خودش پایین تر بود ازدواج کرد در صورتی من هیچ وقت حاضر به انجام چنین کاری نیستم
 4 - مسال جنسی :
البته تا قیل از اینکه خودم با این سایت آشنا بشم اصلا فکر نمیگردم که چقدر میتونه توی ادامه زندگی مشترک تاثیر گذار باشه
اگر زن یا مرد سرد مزاج باشند آدم تکلیفش دیگه با خودش روشنه اما اگر زن گرم مزاج باشه ارضا کردنش خیلی سخته و این طور که من شنیدم حدود نیم ساعت تا یک ساعت طول میکشه که البته مطمئنم توی زندگی مشترکم بخاطر این به مشکل بر میخورم .

- اگر در موارد بالا چیزی به طور ناقص گفته لطف کنید کامل کنید
- اگر موارد دیگه هم به نظرتان میرسه به موارد بالا اضافه کنید

سوال دوم:
2 - هم کفو بودن یعنی چی ( لطف کنید هر کسی از دیدگاه خودش بنویسه )

DELL


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)