با سلام

من حدود 50 سالمه در جوانی و سن ازدواج میل به ازدواج با غریبه ها در من بیشتر بود تا دختران فامیل نزدیک. ولی به تدریج روز بروز این میل و احساس در من بر عکس شده .

دلم میگه کاش با دختران فامیل خیلی نزدیک ازدواج کرده بودم به نظر شما این کشش و میل به فامیل به چه علت است؟ آیا طبیعی است؟

شما احساستون چه بوده و هست لطفا توضیح دهید هم آقایان و هم خانمها . در ضمن خواهشا هیچ راجع به درستی یا غلط بودن این میل  و مضرات ازدواج فامیلی و یا نصیحتهای عاقلانه نظر ندارم خواستم اشاره به یک واقعیت و میل نفسانی در خودم کنم و خودم را با شما بسنجم وگرنه خودم میدانم که نباید به خواهشهای نفسانی میدان داد و به آن عمل کرد و .....

بطور خلاصه در شرایطی که هیچ مانع شرعی و عقلانی و .... نباشد به یک شریک جنسی فامیل کشش داشته و دارید یا غریبه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)