سلام دوستان من یه دخترم 

سوالم اینه که اولین شبی که عقد میکنن وعروس داماد پیش هم هستن باید چطوری رفتار کنم ؟ من موندنم . خیلی برام سواله اون شبه باید چی بهم بگیم ؟ چیکار کنیم ؟ تا چه حد بهش اجازه بدم بهم دست بزنه ؟

ممنونم


مرتبط:

در اولین شب عقد چی به هم بگیم ؟

خلاصه ای در مورد دوران عقد

تازه عقد کردم، خانمم میگه تو زن داری بلد نیستی

اوایل عقد مگه نباید اوج خواستن باشه؟

ظاهر یه خانم در دوران عقد چطور باید باشه ؟

می خوام سر سفره عقد بشینم ولی استرس دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)