سلام

من پسری ۲۵ ساله هستم و کارشناسی مهندسی کامپیوتر از یک دانشگاه دولتی دارم. امسال خدا رو شکر تونستم توی آزمون استخدامی قبول بشم. الآن کارمند هستم و ماهانه حدود ۷ میلیون تومان دریافتی دارم. 

البته بعد از ظهرها هم به صورت دورکاری برنامه نویسی انجام میدم و از این راه هم حدوداً ۷ یا هشت میلیون تومان درآمد دارم و در کل در ماه دیگه خیلی به خودم فشار بیارم حدود ۱۵ تا ۱۶ میلیون درامدم هست (حقوق کارمندی به علاوه شغل دومی که بعد از ظهرها انجام میدم). 

واقعیتش می خوام برم خواستگاری اما می‌ترسم به خاطر درآمد کمی که دارم جواب رد بشنوم. همون طور که می دونید خرج‌ها خیلی بالاست و اجاره مسکن و... باعث شده یکم برای خواستگاری رفتن مردد بشم. 

الآن من نمی دونم باید چه کار کنم. نمی دونم این درآمد برای آغاز یک زندگی خوبه یا اینکه قید ازدواج رو باید فعلاً بزنم. لطفاً خانوم های محترم من رو راهنمایی کنند که اگه یه خواستگار با شرایط مالی مشابه من داشتند، آیا از نظرشون این درآمد برای آغاز زندگی کافی هست؟ 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)