سلام وقت بخیر

پسری هستم ۲۴ ساله، دانشجو، دارای کارت پایان خدمت، از نظر مالی توان اداره کردن یک زندگی رو دارم.

بنده به دختر عمه ی خودم علاقه دارم ایشون تفریبا ۵ یا ۶ سالی میشه و ایشون ۲ سال از من کوچکتر هستن ۳ سال پیش درست قبل از سربازی رفتم پا پیش گذاشتیم در حد تلفن خانواده‌شون گفتن بنده شرایط ازدواج رو ندارم ما هم گفتیم بهتر قبول کردیم. 

از اون موقع به بعد هر موقع که این خانم رو می دیدم نه ایشون رو نگاه می‌کردم نه به ایشون محل می دادم که البته واقعاً دست خودم نیست چون تو دلم واقعاً دوستش دارم و انگار یک جور مکانسیم دفاعیه که فکر نکنه من جلوش ضعف دارم.

تقریبا ۱ ساله که می‌خوام با این خانم صحبت کنم منتهی می ترسم ،ترس از نه شنیدن!!!

تصمیم دارم تو فضای مجازی از ایشون درخواست یه جلسه حضوری فقط با خودشون رو کنم که از این هم می ترسم قبول نکنه!!!

این هم بگم ایشون خیلی خواستگار داره و بنا به دلایلی هر کدوم رو رد کرده و مادر ایشون همیشه پز خواستگاراش رو به خانواده ما میده حالا نمی‌دونم دلیل خاصی داره یا نه

درخواست دارم راجع به این کارم بهم مشورت بدید ممنون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) خواستگاری از دختران فامیل (۸ مطلب مشابه)