در کل 80 در صد دخترا پولکی هستن!

خواهشا جبهه نگیرید که من باور نمی کنم....

من خودم وضع مالی ام خوب نیست ولی بد هم نیست. ولی هر چی در آوردم از تلاش خودم در آوردم و کاملا مستقل هم هستم بعد از چند سال کار یک دفتر کوچیک هم تونستم بگیرم.... از کسی کمکی نگرفتم... هر موردی که پیش اومده خانواده طرف مقابل(اکثریت) اول گفتن خونه داری؟؟؟؟  چقدر پول داری... اصلا نگفتن چقدر درس خوندی! جه طور آدمی هستی؟آخه نمیشه که همه چیزو با هم داشت

یا باید درس خوند یا باید کار کرد....

اگه درس بخونی و بخوای تا مدارج بالا بری که خوب از پول خبری نیست....

اگر هم بخوای کار کنی از درس خبری نیست...

مگر اینکه 

خانواده پولدار باشن که اون کلا یک بحث دیگس....

شما چی فکر میکنین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)