سلام

ببخشید این حدیثی از حضرت زهرا که می فرمان علی جان،من از خودم شرم می کنم که از تو چیزی بخواهم که در توان تو نیست دقیقا برای امروزه ما چه معنی میده؟

من دختری هستم که در خانواده مرفهی بزرگ شدم و بسیار از هر جهت فرمان بردار همسرم هستم اما مشکلی که دارم اینه همسرم با پدرش شریک هست و وقتی من مثلا فلان لباس یا چیزی رو می خوام بیشتر مواقع بهم میگه من الان ندارم چند روز صبر کن در حالی که می تونه بره همون موقع از پدرش بگیره چون ازش طلب داره ولی این کارو نمی کنه من هم نمی پرسم می خواستم بدونم بر اساس این حدیث من باید همون لحظه قبول کنم و شرم کنم و ادامه ندم یا که باید بهش بگم خوب برو از بابا بگیر؟؟؟

واقعا چرا بعضی مردا انقدر غرور بی جا دارن؟ مگه چه اشکالی داره یه دفه هم که شده برای شاد کردن دل من همون لحظه بهم بگه باشه من پولشو جور می کنم من حتی یک بار هم نشده بهش اصرار کنم فقط برای رضایت خدا ولی نمی دونم چقدر کارم درسته در حالی که اون می تونه بره پول رو جور کنه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)