سلام خسته نباشید خدمت همه ی اعضا خانواده برتر

پسر هستم با سن 19/5، با مهارت فوتسال خوب یعنی اگر نمره ی 100 رو هم به فوتسالیست های تیم ملی بدیم من در حد 75 هستم. میخوام برم وارد فوتبال بشم، علاقه م از بدو تولد فوتبال بوده. مطمئنم بعد 3 سال با تلاشی که تو خودم میبینم و سطحی که الان هستم به نمره 80 از 100 تو فوتبال برسم.

واقعا افرادی مثل رونالدینیو که از فوتسال اومدن به فوتبال و انقلاب کردن نظرشون اینه که اگر بتونی تو سالن حرکاتت رو به بهترین شکل انجام بدی خیلی راحت تر میتونی تو زمین فوتبال بازی کنی، فقط نیاز به نفس بیشتری داری.

تنها چیزی که ازش میترسم اینه برم برای یه تیم مثلا دسته 2 تست بدم و قبول بشم ولی دیده نشم،  یعنی توسط مربی های لیگ های بالایی دیده نشم و اون وقت درسم هم رو هم از دست دادم زمان رو هم از دست دادم.

بابامم که اونقدر پولدار نیست بتونه منو در بیاره از تو اون شرایط، و اینکه فوتبال پر از مافیای ورزشیه و افراد رو در قبال پول میفرستن تو تیم ها، آیا کسی اینجا هست که بتونه منو تو زمینه فوتبال راهنمایی کنه و بگه چه تیم هایی هستن که مهارت خواه هستن نه پوپولیست؟

پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟

چطور خودارضایی و اعتیاد به فیلم های مستهجن رو برای همیشه ترک کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)