سلام دوستان

این دفعه که رفتم امتحان رانندگی، من نفر اول بودم،  کمربندم رو بستم و تا ماشین رو روشن کردم و راه افتادم افسر گفت کنار بایست، ایستادم گفت خانم ...، من کمربندم رو نبستم!، شما به عنوان راننده موظف هستین که حواس تون باشه سرنشینان کمربندشون رو بستن یا نه، یعنی قبل از اینکه راه بیافتین باید میگفتین سرنشنان محترم لطفا کمربندهاتون رو ببندید (مگه هواپیماست!)، خلاصه اینو به عنوان یه خطا حساب کرد بعد یه بار دیگه که راهنما نزدم هم خطا گرفت و چون دو تا خطا مردود حساب میشه، مردودم کرد. 

من توی هیچ کدوم از کلاس های آموزشیم نشنیده بودم و کسی بهم نگفته بود که باید حواست باشه افسر کمربندش رو بسته یا نه!، خیلی برام عجیب بود. برای بقیه که منتظر بودن نوبت امتحان شون بشه هم که تعریف کردم خیلی تعجب کردن.

شما به موارد جدید یا عجیبی مثل این برخورد کردید وقت امتحان رانندگی؟، تجربیات تون رو تعریف کنین تا ما هم بهره ببریم. 

ممنونم!


مرتبط:

تازه گواهینامه گرفتم، از پارکینگ مون میترسم

تجربیات شما در مورد آزمون شهری گواهینامه رانندگی

چند نکته برای گرفتن گواهینامه رانندگی

تجربیات شما در مورد گرفتن گواهینامه رانندگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
در مورد رانندگی (۱۶ مطلب مشابه)