سلام

یکی از دغدغه های بچه ها همزمان با کنکور گواهینامه رانندگی هست . خواستم تو این پست از بچه ها در مورد گواهینامه رانندگی بپرسم و ازتون خواهش کنم که حتما تو این بحث شرکت کنین و خاطرات و تجربیاتتون رو از این دوران بگین تا اونایی که تازه میخوان برن دنبال گواهینامه از تجربیات شما دوستان استفاده کنن.

در مورد امتحان شهری توضیح بدین که معمولا تو شهر شما چند دقیقه طول میکشه و افسر ازتون چه چیزهایی رو خواست و خودتون و دوستان چه نکاتی رو رعایت کردین و یا خدایی نکرده چه سوتی ای دادین.

برای امتحان ایین نامه مقدماتی و ایین نامه اصلی چه کتاب و جزواتی رو خوندین. چطور یه مربی خوب انتخاب کنیم و از مربیمون چه انتظاراتی داشته باشیم چون خودتون میدونین که رانندگی چقدر زیر و بم داره و مربی ها هم بعضی مواقع کم کاری میکنن و میری تو امتحان میبینی که ای وای تمام کلاچ ها و ترمز ها کار مربی بود.

اقا پسرها حتما راهنمایی کنن که برای گواهی اشتغال به تحصیل باید چه کاری رو انجام بدن تا از وقتشون نهایت استفاده رو بکنن مخصوصا اگه خدایی نکرده دانشگاه قبول نشن و پشت کنکوری باشن دیگه دستشون برای گواهی اشتغال به تحصیل بسته میشه حتما تجربیاتتون رو بگین که دیگران ازشون استفاده کنن.

بعد اینکه گواهی نامه تون رو گرفتین چطور شروع کردین پشت فرمون نشستن اولش تنها شروع کردین یا همراه کسی میرفتین و از چه مسیرها و تایم هایی شروع کردین تا تسلط کامل پیدا کنین.

 

مرتبط:

تازه گواهینامه گرفتم، از پارکینگ مون میترسم

چند نکته برای گرفتن گواهینامه رانندگی

تجربیات شما در مورد گرفتن گواهینامه رانندگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) در مورد رانندگی (۱۶ مطلب مشابه)