سلام به تمام دوستان 

دختری ۱۸ ساله هستم که چند وقت پیش گواهینامه ام رو گرفتم. از نظر خودم و مامانم و دو تا مربی آموزشگاه دست فرمونم خوبه. مربیم میگفت: زود یاد میگیری.

بابام اینجا نیست، تا حالا ۲ ، ۳ بار ماشین رو بدون بابام بردم بیرون همراه مامانم و خواهرم و مادر بزرگم (هیچ کدوم شون گواهینامه ندارند). دفعه اول که ۵ دقیقه رفتم بیرون. دفعه دوم که تو شهر خودمون، حدود نیم ساعت تاب خوردیم(سر شب بود). دفعه سوم هم رفتیم خونه خاله م‌ و آخر سر هم که از مهمونی اومدیم دم در خونه پارک کردم.

شبش ماشین رو میخواستم داخل پارکینگ بذارم، از قضا همون وقت هم همسایه مون با همسر و دخترش سوار ماشین شدند که بیرون برن. (همین زن و شوهره (منظورم همسایمونه) چشم هاشون شوره ... منو دیدند که دارم ماشین رو سر و ته میکنم که داخل پارکینگ بگذارم.

منم دفعه اولم بود که ماشین رو داخل پارکینگ میگذاشتم‌.به مامانم گفتم حواست باشه ماشین نخوره به در، مامانمم قبول کرد.

گفت بیا تو رفتم و بعد چند ثانیه بغل ماشین گیر کرد به در پارکینگ !!!

وااای هر کاری میکردم درست نمیشد. مامانم کلی چیز بهم گفت. پارکینگ مون هم تنگه. تازه به مامانم میگم این وسایل اضافی بغل در ورودی پارکینگ رو برداره تا فضا باشه. ولی این کار رو نمیکنه. تازه اون شب هم بارون اومده بود و زمین خیس بود. اعصابم خورد شده بود. منم به مامانم گفتم زنگ همسایه رو بزن تا ماشین رو بگذاره تو پارکینگ.

خلاصه دختر همسایه مون به همراه خواهرش اومد و درست کرد. تازه اون ماهر بود و یه کمی از ماشین کشیده شد به در و کمی خراش برداشت. اونم به زور درست کرد. ولی دست شون درد نکنه.

به مامانم گفتم ای کاش به حرفت گوش نمیدادم و کار خودم رو میکردم. مامانمم کمی ادعاش میشه. اینقدر بهم چیز گفت. و گفت الان میرن پشت سرت غیبت میکنن و مسخرت میکنن. (راستم میگه خصوصیت همسایه ما اینه و یه چیز که میشه کل شهرمون میفهمن).

مجبور شدم. ساعت ۱۱ و نیم شب بود. چون مهمون هاشون رو چند دقیقه پیش دیدیم، گفتیم بیدارن و واقعا هم بیدار بودند‌. یه بارم از پارکینگ گذاشتم بیرون. مشکلی نداشتم. البته جلو ماشین سمت در پارکینگ بود راحت میشد.

از پارکینگ مون میترسم. البته از رانندگی نمیترسم، من عاشق مهارت رانندگیم. تا ۱۰۰ بارم که شده میرم بیرون تا ماهر بشم. ولی دوست دارم در پارکینگ رو از جاش بکنم. چی کار کنم این ترس بره ؟

راهنماییم کنین بی زحمت، شاید مشکل و سوال خیلی ها باشه.


مرتبط:

تجربیات شما در مورد آزمون شهری گواهینامه رانندگی

چند نکته برای گرفتن گواهینامه رانندگی

تجربیات شما در مورد گرفتن گواهینامه رانندگی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
در مورد رانندگی (۱۶ مطلب مشابه)