سلام دوستان

من قصد دارم رشته حقوق شهید بهشتی برم، به رشته حقوق خیلی علاقه دارم، ولی خب میخواستم در مورد درآمد وکلا بپرسم، به خصوص در شهر تهران و اینکه حدود درآمد وکیل تازه کار چه قدره و اینکه چه چالش هایی در مورد این شغل وجود داره، چه توصیه هایی در مورد موفقیت و پیشرفت در شغل وکالت دارید؟، به نظرتون چکار کنم که در این شغل موفق بشم به نظرتون

خیلی ممنون

پیشنهاد :

رشته های بورسیه در انسانی به غیر از حقوق و دبیری چه چیزهایی هستند؟

برای یه دختر حقوق بهتره یا مدیریت ؟

با مدرک ارشد حقوق عمومی سر چه کاری میشه رفت ؟

واقعا رشته پزشکی از رشته حقوق بالاتره ؟

بعد از فارغ التحصیلی دنبال کار باشم یا ارشد حقوق بخونم؟

کدوم گرایش رشته حقوق کاربردی تر و جذاب تر هست؟

درخواست معرفی چند موضوع تحقیق برای رشته حقوق

لیسانس حقوقم و به رشته ام علاقه ندارم

برای کسی که فوق لیسانس حقوق داره چه شغلایی هست؟

تحقیق در مورد رشته های حقوق نفت و گاز

لیسانس حقوق دارم و به این فکر شرکت در کلاس آرایشگری هستم

رشته حقوق آینده شغلی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)