سلام دوستان 

میخواستم از نظرات تون استفاده کنم و یه راه حل پیدا کنم؛

یه سال پیش خاله م یکی از فامیل های همسرش رو بهم معرفی کرد که خیلی پسر خوبیه و محجوب و باحیاست، اونم عکس منو دیده بود و پسندیده بود، قرار شد چون ما شهرستان هستیم خانوادگی به منزل ما به هوای گشتن تو این شهرستان بیان تا ما همدیگه رو ببینیم.

این خانواده اومدن و دو روزی پیش ما بودن، خانواده خوب و صادقی بودن و آقا پسر هم خجالتی و با حیا بود، یک بار بیشتر اونم وقتی چای گرفتم به من نگاه نکرد، خلاصه بعد اینکه رفتن بعد از یه هفته جواب خواستن، اما من از روزی که دیدم بخاطر اینکه قد آقا پسر کوتاه بود یا میشد گفت هم قد خودم (۱۵۸) بود گفتم پسر خوبیه خانواده دار و محجوب فقط قدش به دلم نمیشینه و جواب رد دادم.

همین حرفم رو به گوش ایشون هم رسونده بودن، اما بعد از یک ماه از جوابم پشیمون شدم و عذاب وجدان گرفتم که ظاهر فرد خب دست خودش نیست، این طوری خدا خلق کرده نباید خاله م مستقیم این عقیده منو بهشون میگفت، اما خاله م میگفت خب چی میگفتم که چرا جواب رد دادی، بعد از ایشون هم چند نفری معرفی شده داشتم اما اون ها هم به دلایلی جور نشد و وقتی با ایشون مقایسه میکردم ایشون رو بهتر میدونستم.

حالا البته از اون موقع حدود دو ماه بعد از اینکه اومده بودن خونه مون با خواهرشون از طریق اینستا ارتباط دارم، البته به این صورت که مناسبت ها به هم پیام میدیم، پست هامون رو لایک میکنیم و خواهرشون تولدم و روز دختر برام تبریک میفرستادن و حتی وقتی تولد آقا پسر بود پست تولدشون رو گذاشته بودن منم تبریک بهشون گفتم. 

در این یکسال همه ش فکر میکردم اشتباه کردم، چرا جواب منفی دادم، شاید با هم خوشبخت بشیم اصلا قد و ظاهر رو نباید در نظر میگرفتم، گزینه های دیگه رو ندیدم، اصلا کاش میگفتم با هم یه مدت حرف بزنیم، شاید تفکرات و رفتارش و میدیدم دیگه قدش برام مهم نمیشد، حالا ازتون هم فکری میخوام ، راهکار میخوام که یه کاری کنم دوباره ازم خواستگاری کنن.


مرتبط :

بیشتر از 2 ماهه که از خواستگارم خبری نشده، ممکنه برگرده ؟

پسری که از خودم دورش کردم، حالا مشکلاتش حل شده، میترسم تحویلم نگیره

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

چطوری به خواستگارم بفهمونم که من اون رو رد نکردم؟


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

اختلاف قد چقدر در زندگی مهمه؟

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟