سلام خدمت دوستای گلم
من تازه وارد 24 سالگی شدم و مجردم چند سال پیش من عاشق پسری شدم که بعدها فهمیدم اونم منو دوست داره .

من واسه درس خوندن که میرفتم کتابخونه همیشه از مقابل مغازه اون رد میشدیم با دوستم اون گاهی وقتا حرفایی میزد که سر حرفو باز کن اما من اونقده دختر مغرور و سرسنگینی بودم که با اینکه بهش علاقه داشتم اما نمیتونستم حتی نگاش کنم .

تا اینکه ی روز ازم خواستگاری کرد اما بازم بی محلی کردم بهش تا اینکه یه روز که از مقابل مغازشون رد شدیم اون دیگه نبود یعنی مغازشون و اجاره داده بودن و رفته بودن حالا همش دارم دعا میکنم که برگرده یا حداقل خدا یه جوری سر راهم قرارش بده .

من واقعا دوسش داشتمو دارم اما به نظرم اون فکر کرد من دوسش ندارم که بی خبر گذاشت و رفت .

لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم که خدا اونو 2 باره سر راهم قرار بده لطفا راهکار بدین همه خواستگارامو دارم رد میکنم هنوز امید به بازگشتش دارم ...


بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟ 

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

دوست دارم که اون خواستگارم دوباره بیاد

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)