سلام 

من دختری هستم با ۲۱ سال سن، کمی مذهبی ام در حال حاضر دانشجو هستم، مدتی هست که احساس تنهایی میکنم، حتی سر کار رفتم تا سرگرم کار بشم ولی تاثیر چندانی نداشت و صادقانه بیان کنم احساس میکنم نیاز به یه شریک در زندگیم دارم، از لحاظ خانواده و موقعیت،حتی شخصیت و ظاهر در جایگاه نسبتا بالایی هستم و آدم مستقلی ام، اکثر مواقع بخاطر ظاهرم مورد توجه بودم و هستم، ولی علت اینکه خواستگار مناسبی ندارم رو نمی دونم.

اکثر گزینه هایی که سمتم میان مورد دلخواهم نیستن، یا قصد ازدواج ندارند و یا ...، من علاقه ای به رابطه های زود گذر ندارم و از این هم مطلع هستم که سن کمی دارم و هنوز وقت هست، من تا یه سال پیش هم میگفتم که تا سی سالگی ازدواج نمیکنم و میخوام زندگی آزاد و راحتی داشته باشم، ولی در حال حاضر تفکرم خیلی فرق کرده.

در مورد گزینه ها ملاک چندان بالایی ندارم ولی گزینه مورد نظرم رو پیدا نمیکنم باید چیکار کنم؟، مثل بعضی از همسن و سال هام اهل دوستی نبودم، به ظاهرم نمیاد ولی آدم روشن فکری نیستم، شاید علتش این باشه!، به نظرتون باید چیکار کنم؟

مطالب مرتبط :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)