سوال 

من یه برادر دارم که در سنین نوجوانی است، و تازه به بلوغ رسیده، چیزی که منو نگران کرده اینه که به سمت خ. ا کشیده بشه، چند دفعه بطور اتفاقی متوجه شدم توی اینترنت به دنبال عکس های ناجور هست.

من مخالف این بودم که اینستاگرام و تلگرام نصب کنه، اما از او اصرار، تا بالاخره وارد اون فضا ها شد و رفت سراغ عکس های ناجور. قطعا اگر این وضعیت ادامه پیدا کنه نه میتونه در کنکور موفق بشه و نه زندگی زناشویی موفقی خواهد داشت .

درخواستم از آقایون محترم وبلاگ اینه که راهنماییم کنید که چه جوری باهاش صحبت کنم که سراغ این موارد نره، برادرم چند سال دیگه کنکور داره و اگه الان درس هاش رو خوب یاد نگیره نمیتونه در کنکور موفق بشه.

متاسفانه برادرم نماز هم نمیخونه، و اصلا ارتباطی با خدا نداره، سالی یه بارم رو به قبله نمیکنه .


مرتبط:

نمیخوام برادرم درگیر خودارضایی بشه

خیلی نگرانم که برادرم به سمت خودارضایی کشیده بشه

میترسم برادرم به راه های بدتری کشیده بشه

دعا کنید که برادرم اخلاقش درست بشه

برادر کوچکترم فیلم مبتذل می بینه

برادر 18 ساله ام فیلم مستهجن دانلود کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) روابط خواهر برادری (۲۲ مطلب مشابه)