تو رو خدا سوالمو جواب بدین اگه میشه.

دختری هستم که یه برادر دارم که ازم کوچیکه 16 17 سالشه. تا حالا سه بار دیدم فیلم مبتذل از دوستاش گرفته بود و تو فلش ریخته بود و من پیدا کردم.

بهش اخطار دادم ( تو یه کاغذ نوشتم ) که بازم اینارو ببینه به مامانم میگم. ولی تا حالا سه بار اینطور شده که اخرین بار دو هفته پیش بود.

از اون موقع باهاش قهرم. بازم امروز دیدم عکسای مبتذل رو تو وایبر از دوستاش میگیره که واقعا شرم کردم و اعصابم خراب شد. بیشتر عکسا خانمای ایرانی بودن که کلا برهنه بودن.

نمیدونم چکار باید بکنم. از اول پسر خوبی بود نماز میخوند. ولی این اوایل خیلی عوض شده. فقط من میدونم که اینارو میبینه.

دوستاش خیلی منحرفن با اینکه مدرسه شون تیزهوشان هس. واقعا حالم خراب شد. الان به همه دخترا حتما با دید بد نگا میکنه. تو رو خدا جواب بدین. نمیخوام منحرف بشه کلا. ما ماهواره هم نداریم. ممنون میشم اگه جوابمو بدین. 

ببخشین که طولانی شد.


مرتبط:

به برادرم چی بگم که موارد منفی فضای مجازی آینده اش رو نابود نکنه ؟

نمیخوام برادرم درگیر خودارضایی بشه

خیلی نگرانم که برادرم به سمت خودارضایی کشیده بشه

میترسم برادرم به راه های بدتری کشیده بشه

دعا کنید که برادرم اخلاقش درست بشه

برادر 18 ساله ام فیلم مستهجن دانلود کرده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه)