سلام

راستش من از اسم کوچیکم متنفرم، می خوام اسمم رو تغییر بدم، هر وقت من و به این اسم صدا میکنن اعصابم بهم میریزه. بارها به پدر و مادرم گفتم حلال تون نمیکنم این اسم و روی من گذاشتین ولی اصلا درکم نمیکنن و میگن اسمت مشکلی نداره. 

یه مدت که افسردگی گرفتم به خاطر اسمم و مامانم قول داد عوض کنم اسمم رو ولی باز بعد یه مدت آش همون آش شد و کاسه همون کاسه. واقعا شاید این مسئله برای خیلی هاتون بی اهمیت باشه ولی برای من یه معضل بزرگه. دوست دارم اسمم رو عوض کنم تو شناسنامه، فقط خانوادم راضی نمیشن میگن خیلی کار زشت و بی کلاسیه و مسخره ی عام و خاص میشی. 

مگه من قراره چند بار زندگی کنم که حتی نتونم به اسمی که دوست دارم صدام کنن. خواهش میکنم اگه کسی راه حلی سراغ داره ارائه بده.


مرتبط :

دختری هستم که با اسمم خیلی مشکل دارم

فکر نمی کردم که یه روزی به خاطر اسمم تحقیر بشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)