سلام 

من دختری هستم ۱۸ ساله که با اسمم خیلی مشکل دارم، توی خانواده ی مادریم همه قد بلند هستن ولی خانواده پدریم متوسط رو به کوتاه، مامانم اسم من رو رعنا گذاشت، اسمیه که هر کی میشنوه اولین چیزی که تو ذهنش میاد قد بلنده، ولی من انگار به عمه هام و خانواده پدر رفتم ،الان قدم ۱۵۹ هست ، قیافم خیلی خوبه ولی شبیه اسمم نیستم ، شاید غیر طبیعی نباشم ولی بلندم حساب نمیشم ، بر عکس اسمی که دارم و از مسخره شدن توسط بقیه میترسم .

البته رعنا معانی زیادی داره ولی یکی از معدود معانی خوبش که قد بلند هست شامل من نمیشه، مشکل دیگه م هم با معنای مختلف اسمم هست مخصوصا معنی عربیش که اصلا جالب نیست من تو شهری زندگی میکنم که هر جا میرم عرب ها هستن و مثلا وقتی توی خیابون کسی صدام میزنه از اینکه چهار تا عرب بشنون و برگردن بهم بخندن میترسم، در کل احساس میکنم بخاطر اسمم مضحکه میشم ، خودم به اسمم عادت کردم و دلم نمیخواد عوضش کنم، ولی دوست ندارم مسخره بشم ، بخصوص بخاطر موضوع قد ! چیکار کنم ؟ به نظرتون بهتره اسمم رو عوض کنم ؟ 


مرتبط :

چگونگی تغییر اسم در شناسنامه

فکر نمی کردم که یه روزی به خاطر اسمم تحقیر بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)