با سلام خدمت همه کاربران خانواده برتر

من و همسرم یک سالی هست که ازدواج کردیم . چند ماه بعد از ازدواج فهمیدم که همسرم در گذشته با خانمی در ارتباط بوده از طریق تلگرام و پیامک ، این ارتباط بعد ازدواج هم وجود داشته ... وقتی پیام اون خانم رو تو گوشی همسرم دیدم دنیا دور سرم چرخید و واقعا نسبت بهش بی اعتماد شدم ، چون اون خانم کلیب زشتی رو برای همسرم فرستاد ، از شدت عصبانیت به شمارش زنگ زدم اولش اظهار بی اطلاعی کرد ولی بعدش گفت که همسر تو هم به من پیام میده و به اون بگو و همسرت تو رو دوست نداره و تو لیاقت نداری و این حرف ها.

بعد از کلی دعوا با همسرم ... که اولش انکار می کرد ولی بعدش گفت اون پیام میده ولی من جواب نمیدم و ... ولی بعد از یکی دو ماه متوجه شدم باز ارتباط اون خانم ادامه داره و به همسرم گفتم اونم گفت به من وابسته شده میگه نمیتونم ارتباط رو قطع کنم . ولی این بار تحمل نکردم و موضوع رو با خانوادش در میون گذاشتم وخانواده اش کلی نصیحتش کردن و بعد اون ماجرا سیم‌ کارتش رو عوض کرد .

اما متاسفانه تماس های اون خانم به سیم کارت اولش ادامه داشت و حتی شماره سیم‌ کارت دومش رو هم پیدا کرده بود، دیگه نتونستم تحمل کنم و وسایلم رو جمع کردم به خونه پدرم رفتم ، واقعا خسته شده بودم این مدت. 

نمیدونستم همسرم راست میگه یا نه، و مدام میگفت من با این خانم ارتباطی ندارم فقط هر چند وقت یکبار زنگ میزنه و قبلا همکار بودیم تو کتم نمیرفت چه همکاری که کلیب زشت میفرسته و لحنش این قدر صمیمانه است . 

خلاصه پدرم با همسرم صحبت کرد با اون خانم صحبت کرد که تماسی نگیره چون زندگی مشترک دو نفر رو داره خراب میکنه و اون خانم هم گفت ما قبلا همکار بودیم و این ارتباط ها طبیعیه و ... 

بعد اون ماجرا چند جلسه پیش مشاور رفتیم و مشاور با همسرم صحبت کرد که درباره این مساله با من صحبت کنه و اعتماد من رو جلب کنه . همسرمم میگه قبلا ارتباط داشتن با هم و الان هیچ ارتباطی نیست و هر چه به اون خانم میگه دیگه زنگ نزن زندگیم داره خراب میشه دست بردار نیست، بعد از رفتن پیش مشاور زندگیمون تقریبا به روال قبل برگشت و شماره اون خانم هم تو گوشی همسرم مسدود بود، این رو هم بگم تو تلگرام واتس آپ از خیلی وقت پیش مسدود بوده. 

همسرم میگه به خاطر شغلش نمیتونه شمارش رو عوض کنه . تا اینکه چند روز پیش دوباره اون خانم پیام زشت برای همسرم فرستاد و چندین بار تماس گرفت گوشی همسرم پیش من بود ... با اینکه مسدود هست ولی پیام ها و تماس ها قسمت مسدودی میرن ، دوباره دعوا بین ما شروع شد . همسرم میگه من باهاش هیچ ارتباطی ندارم اون میخواد با این پیام ها تو رو ناراحت کنه و زندگی ما رو خراب کنه.

همون موقع من با گوشی همسرم به شماره اون خانم زنگ زدم ولی شماره همسرمم مسدود کرده بود.. از یه طرف پیام های اون خانم از یه طرف هنوز اعتماد به حرف همسرم ندارم ، فکر میکنم بهم دروغ میگه... 

ولی همسرم مدام میگه من با هیچ کس رابطه ندارم و اون به خاطر اینکه زندگی مو بهم بریزه میخواد وانمود کنه که با من ارتباط داره و تو رو ناراحت کنه ... نمیدونم چی کار کنم میخوام برم به جرم مزاحمت ازش شکایت کنم از یه طرف پای همسرمم گیره این وسط. 

همسرم میگه بذار مدتی بگذره خودش دست برمی داره ولی من نگرانم آخه تقریبا یکسال از این ماجرا میگذره و زندگی من تحت الشعاع قرار گرفته اعتماد من سلب شده و مثل سابق نیست از این که بهم دروغ گفته ازش دل چرکینم و ته دلم ناراضی هست ... بعضی مواقع هم به جدایی فکر میکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)