سلام وقت همگی دوستان بخیر

من دختری هستم که چند ماه دیگه ۲۱ ساله م میشه ، قدم ۱۵۸ و وزنم ۶۸ هست و استخوان بندی ریزی دارم و کلا ریز نقش هستم حتی چاق هم که میشم فقط تو پر میشم اصلا نشون نمیده ، این یک بیوگرافی از خودم ، حالا سوالاتی که دارم اینا هستن ؛ 

بنده در مورد افزایش قد تحقیقات زیادی انجام دادم که در آخر به متد گروتالر داینامیک رسیدم که تا اینجا بی ضرر ترین راهکار موجود برای افزایش قد معرفی شده . حالا میخوام بدونم آیا کسی از این متد استفاده کرده؟ نتیجه گرفته ؟ عوارض خاصی نداره ؟ و کسی راهکار دیگه ای سراغ داره که تقریبا بی ضرر باشه و برای افزایش قد باشه ؟

سوال دومم درباره کاهش وزن هست؛ 

بنده میخوام وزنم رو کم کنم ، شما چه راهکاری رو برای لاغری پیشنهاد میکنید که هم کم هزینه باشه هم جواب بده ؟

به نظرتون چه ورزشی رو دنبال کنم که زودتر به تناسب اندامی که دلم میخواد برسم ؟ 

پیشاپیش از کمک همگی کمال تشکر رو دارم.


مرتبط با افزایش قد:

تجربیات شما در مورد افزایش قد با هیپنوتیزم

حرکات کششی در سن 18 سالگی باعث افزایش قد میشه؟

افزایش قد با ورزش یا غذا

عوامل موثر در افزایش قد پسران در بعد از بلوغ

تجربه هاتون رو از افزایش قد از ١٧ سالگى به بعد بگید

افزایش قد با عمل جراحی

تجربیات شما در مورد روش افزایش قد DHIP



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)