سلام

با توجه به اینکه اکثر محیط های دانشگاهی مختلط هستند و بعضا پیش میاد خانم ها و آقایون جهت انجام کاری رد و بدل شماره داشته باشند و من از بقیه افراد میشنیدم که توی محیط کلاسی خیلی راحت با هم کلاسی خانم ارتباط ایمیلی و تلفنی و پیامکی و غیره دارند.

ولی این اتفاق مربوط به ترم هشت کارشناسی من در سال 92 بود که می خوام براتون تعریف کنم و نظر شما رو بدونم. الان 5 سال از اون اتفاق گذشته ولی من دلیل اون رفتار رو نفهمیدم. اون ترم من یه درسی داشتم. استاد یه کتابی معرفی کرده بود که تمرینات آخر فصلش جواب نداشت کلا کتاب حلی هم نداشت.

کل ترم دغدغه ام این بود که جواب ها رو از کجا پیدا کنم. توی اینترنت چند تا فایل هم پیدا کرده بودم ولی بازم جواب بعضی تمرینات رو نداشتم. برام مهم بود چون ممکن بود سوال امتحان باشن. آخرای ترم به سرم زد برم به یکی از دخترای کلاس بگم ببینم اگه حلشون کرده جواب ها رو ازش بگیرم!!

کلا خیلی با خودم درگیر بودم!! چون این دختر اصلا منو نمیشناخت چون هم ورودی نبودیم!! ولی می دونستم رتبه اول ورودی قبلی هستش. هی با خودم گفتم اینو که نمیشناسم ولش کن. از طرفی به جواب ها نیاز داشتم. به هر پسری هم می گفتم حل نکرده بود. پسرها بیخیالن دیگه!

این دخترا رو هم که میشناسید تا پسری رفت ازشون جزوه و اینا بگیره فکر می کنه طرف خواستگاره یا منظوری چیزی داره !!! خلاصه همه این چیزها جلوی چشمام بود از طرفی نیاز به جواب ها داشتم ، خلاصه دل رو به دریا زدم و رفتم طرفش ... مکالمه من و اون دختره رو بخونید و قضاوت با خودتون:

من: سلام خانم فلانی. خوب هستید؟

دختر: سلام. ممنون

من: ببخشید شما تمرینات آخر فصل فلان درس رو حل کردید؟

دختر: نه ، واحدام زیاده ممکنه نرسم تمرینات رو تحویل بدم (( استاد گفته بود تمرینات رو حل کنید و تحویل بدید! ))

من: یعنی کلا نمی خواید تمرینات رو حل کنید؟

دختر: بله احتمالا توی فرجه ها حلشون کنم.

من: میشه شمارم رو بدم هر وقت حل کردید با پیام یه خبری بهم بدید؟

دختر: من من کردن ...

من: ببخشید با شماره مشکل دارید؟

دختر: من من کردن....آره مشکل دارم

من: ببخشید می دونم که خانم ها با شماره مشکل دارن. به خانم فلانی هم گفتم حل نکرده بودن. ببخشید مشکلش چی هست ؟ ( از چهره اش معلوم بود منظور دیگه ای گرفته !!)

دختر: مشکل خاصی نداره .من مشکل دارم!!

من: چون سرکار میرم نمیرسم خودم حلشون کنم. چون جلسه آخر بود و و دیگه نمی بینم تون گفتم شماره!!

باشه خیلی ممنون خداحافظ

دختر :خواهش می کنم .خداحافظ

سوال : با توجه به اینکه اکثرا خانم ها و آقایون توی محیط های مختلط دانشگاهی و کاری جهت اموراتی با هم ارتباط تلفنی ، ایمیلی یا پیامکی دارند و این امر عادی شده ، دلیل رفتار این خانم چی بود و چرا شماره خودشون رو ندادند؟ و آیا گرفتن شماره تماس خانم های هم کلاسی یا همکار جهت امور کاری و درسی چیز بدی است؟

مرسی از راهنمایی همگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)