سلام

دختری هستم ۱۹ ساله امسال  ورودی دانشگاه بودم که به کاری کردم می دونم اشتباه بوده خودم و نباید انجام میشد اما شد الان از همه دوستان م میخوام کمکم کنید چی کار کنم ؟

اولین بار بود میرفتم دانشگاه که اوایل دانشگاه با یکی از همکلاسی هام دوست شدم البته اینم بگم تا قبل از اون دختره خیلی پاکی بودم و به هیچ پسری محل نمیذاشتم گوشیم هم گوشی ساده بود . خلاصه بگم که اول های رابطه علاقه زیادی به این آقا نداشتم اما بعد ها که ارتباطمون بیشتر شد رفت و آمد ها و پارک رفتن کم کم بهش علاقه مند شدم و الان اون م بهم خیلی وابسته شده .

راستش اصلا نمی دونم که دردم چیه فقط این رو می دونم که دلم برای دختری که قبلا بودم قبل از دانشگاه اومدن خیلی تنگ شده خیلی زیاد ، تصمیم گرفتم توبه کنم و دختره پاکی بشم دیگه پسری تو زندگیم نباشه البته با این پسره هم رابطه م فقط در حد پیام و چند بار بیرون رفتن بود . به نطرتون خدا منو می بخشه ؟ چی کار کنم ؟

یکی هم که از بهانه ای جور کردم که این آقا پسر از زندگیم بره ولم نمی کنه میگه دوستت دارم و وابسته م شده ، نمی دونم چی کار کنم ؟ هر وقت میگم تموم کنیم گریه می کنه ! التماس می کنه ، لطفا یه راهکار بدید که بتونم ازش جدا شم .

می  دونم همه تون شاید بگید اشتباه کردم دوست شدم و اینا می دونم ولی بخدا پشیمونم ، نمی خوام دیگه کسی تو  زندگیم به اسم دوست پسر باشه و تا موقع  ازدواج می خوام پاک بمونم اما ولم نمی کنه این پسر .

 

مرتبط:

 

از اینکه با پسری در ارتباطم از خودم بدم میاد

چطوری از دوست پسرم جدا شم که دلش نشکنه ؟

چرا بعضی از دختران و پسران ناگهانی رابطه دوستی رو قطع می کنند ؟

چطوری ازش جدا بشم که اذیت نشه ؟

چرا نمیتونم این پسر هرزه رو فراموش کنم ؟

تمایل خاصی به چت و ارتباط با جنس مخالفم پیدا کردم

چه جوری ازش دل بکنم ؟

نمی خوام دیگه کسی تو زندگیم به اسم دوست پسر باشه

تو سن کم اشتباه کردیم و اسم وابستگی رو گذاشتیم عشق

از اینکه بعد از جدایی غصه بخورم و نتونم فراموشش کنم میترسم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه)