به نام خدا

سلام به همه

نویسنده پست نگاه کردن به صورت موقع حرف زدن با خانم ها هستم . ممنونم از تمام کسانی که در جهت پستی که نوشتم نظر دادن (چه مثبت چه منفی ) و متاسفم برای اون یه عده که احترام نذاشتن و اختلال ایجاد کردن . اما هدفم از نوشتن این پست بیان تجربه ست . من بعد نوشتن اون پست تصمیم گرفتم دیگه به صورت خانوم ها نگاه نکنم .

وقتی میخواستم امتحان کنم حقیقت رو بگم میترسیدم! ( از چی؟ نمیدونم ) و خجالت میکشیدم ولی به خودم گفتم واسه خدا دارم این کار رو میکنم خجالت نداره که!

یه سر رفته بودم یه جایی یه کاری داشتم که مسئول اونجا خانوم بود و این رو از همون جا شروع کردم و موقع حرف زدن پایین سمت راست رو نگاه میکردم . وقتی از اونجا اومدم بیرون باورتون نمیشه نمیدونستم از خوشحالی چیکار کنم ؟

یه 4 تایی بشکن زدم :) اصلا یه ذوق خاصی داشتم و نکته ی مهم تر اینه که یه آرامش خاص و سبکی درونم رو گرفت نمیدونم چرا ولی احساس راحتی میکردم و تصمیم گرفتم دیگه به هیچ عنوان به صورت خانوما نگاه نکنم حالا هر کی هر چی میخواد بگه . وقتی خدام میگه خوبه و من خودمم تجربه کردم خوبه دیگه حرف های اشتباه مردم اهمیتی نداره ، مهم خدامه . چیزی به دست آوردم که با دنیا عوضش نمیکنم اونم اسمش آرامش قلبیه .

دوستان پیشنهاد میکنم حتما این کار رو بکنید خیلی خوبه ، خجالت نکشید چطور هر کی هر گناهی میکنه ازش خجالت که نمیکشه هیچ روش هم پافشاری میکنه ، چرا من از انجام دستورات خدام خجالت بکشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)