سلام

میخوام همه دختر خانوما نظرشونو بگن ، یه چند وقتیه نظرم واقعا به دختر خانوما منفی شده ، وقتی اینستا میری ، وقتی مطالب خانواده برتر رو میخونی ، توی جامعه میبینی ، من نمیگم پسرا خوبن ، دارم راجب دختر خانوما صحبت میکنم . وقتی همه میگن دنبال خواستگار پولدارن (( دیدم که میگم توی وبلاگ) ، وقتی میگید دو تا آدم در شرایط یکسان یکی اخلاقش بهتره و وضع مالی متوسط  یکی پولداره ، پولدارو انتخاب میکنن ، وقتی که بی حجابی زیاد شده ، وقتی شرم حیا سنگینی کم شده ، همه اینا میگه عشق از بین رفته .

کم کم که رو به جلو دارم میرم همین طوری دیدم راجب خانوما داره خراب میشه ، ظاهر بینی و پول ، این شده جامعه ما .

من تقریبا بیست سالمه و دو سه سال اینده ترجیح میدم اصلا سمت هیج دختری واسه ازدواج نرم
چون کسی نمونده که منو که قیافه معمولی دارم با یه وضع مالی که کفاف یه زندگی نرمال بدون کمبود رو میده برم ، کی میخواد تشخیص بده که اون دختر پولکیه ؟ پاکه ؟ عشق مد نظرشه؟ رابطه جنسی داشته؟ واقعا داره این یه بحث ترسناک میشه .

قبلا ملاک عشق بود حالا میگفتنم طرف شکست عشقی خورده ، لابد عشقی بود ، الان یا ظاهره یا پول . الان فکر نکنم کسی عاشق پسر معمولی با وضع مالی معمولی و ظاهر معمولی بشه . داریم آیا خانوما ؟ شما توی پست های قبل نمیگفتید انسان است پول دوست دارد نمیگفتین مرد باید پول داشته باشه ؟ هر کی پولدار تر بود اونو انتخاب میکنیم . نیاید نظر بدین شماها هم ظاهر بینین ، بیا نمونش ، من اصلا هم توقع خاصی ندارم یه چیز معمولی میخوام .

نیایدم نظر بدین تو سنت کمه فلان ، من دارم راجب طرز فکرم که داره در مورد دخترا خراب میشه حرف میزنم ، و خب 22 23 میتونم ازدواج کنم . ما هم که قیافه خاصی نخواستیم ، یه چیز معمولی ولی تو دار ،عاشق، عفیف، سنگین، صادق ، حیا و پخته .

اصلا وضع جامعه داره شدیدا خراب میشه ، اگه جدی جدی طرز فکر من درست باشه در مورد دختر خانوما ، ترجیح میدم از اینجا ((ایران )) برم.... نیاید نظر بدین برو فلان فلان ... یا نظر نده یا یه چیزی که به من کمک کنه . طرز فکری که دارم آیندمو رقم میزنه . پس لطفا دلی با صداقت نظر بدین سرکوبم نکنین . این پستم شاید به درد یه بنده خدا دیگه ای هم خورد . چون میدونم خیلیا مثل من فکر میکنن .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)