سلام

روزتون بخیر .

راستش من تقریبا مدتیه که ازدواج کردم و اومدم سر خونه زندگی خودم. زندگی خوب و آرومی دارم و از همسرم راضی ام اما یه مشکلی هست که واقعا آرامش زندگی ام رو داره ازم میگیره. متاسفانه من آدم فوق العاده احساسی هستم که همین موضوع به شدت آزارم میده.

من در کودکی پدر و خواهر برادرام رو از دست دادم و الان مادر و برادرم برام موندن و من تا قبل ازدواج خیلی بهشون وابسته بودم. شهری که با همسرم زندگی میکنم از خانوادم دور هست و من هر تعطیلی دوست دارم کنار خانوادم باشم ولی خب همسرم هم دوست داره کنار خانواده خودش باشه.

آخه مادر و برادرم جز من کسی رو ندارن و تنهان و این مسئله به شدت اذیتم میکنه و آرامش زندگیمو ازم گرفته .

خواهش میکنم راهنماییم کنین که چطور میتونم مدیریت کنم این مسئله رو.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)