سلام

حدود یک ماه پیش برای من با یک شماره معمولی اس اومد که اگه این کد رو به فلان شماره بزنی ایرانسل برات ۱۰ هزار شارژ رایگان میده . منم کد رو نزدم و فقط ازش پرسیدم اگه کد رو بزنیم بعدا عضو ایرانسل میشیم و هر روز ازمون شارژ میره یا نه ؟ که ایشون جواب ندادند.

بعد چند روز پیش دوباره یه اس از شماره 8349---0902  گفت سلام من زهرام اگه این کد رو به فلان شماره بزنی تولده ایرانسله، ایرانسل ۵ هزار شارژ رایگان بهت میده . براش نوشتم کدوم زهرا باز جواب نداد. خلاصه من گفتم شاید واقعا شارژ بدن و یک سیم کارتی که ازش استفاده نمیکردم رو انداختم به گوشیم با اون خط کد رو زدم .

خلاصه دیدم عضو شدم و هر روز ۳۰۰۰ تومن ازم برداشت میشه واسه همین لغو عضویت رو زدم سیم کارت رو در اوردم. دیشب که تو نت بودم مثل همون تبلیغاتی که میان به بالای صفحه واسه من این اومد که اخطار گوشی شما هک شده برای جلوگیری این ویروس کش را نصب کنید.

حالا من میخوام بدونم واقعا گوشیم هک شده یا نه ، اون پیام تبلیغاتی بود و اصلا مربوط به اون کد هایی که زدم نمیشه. تو رو خدا کمک کنید .


پیشنهاد :

با داشتن شماره موبایل ، میشه گوشی رو هک کرد یا نه ؟

تلگرام ، روش های هک و جلوگیری از هک شدن آن

جلوگیری از هک شدن با یه راهکار ساده

جلوگیری از هک گوشی های اندرویدی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)