سلام به همگی

ببخشید من یه سوال داشتم که خیلی ذهنمو مشغول کرده ، سوالم  اینه آیا تنها با داشتن شماره موبایل ، میشه گوشی رو هک کرد یا نه ؟ آخه من چند وقت پیش وقتی تو تنظیمات تلگرام رفتم قسمت active session دیدم به غیر از مدل گوشیم یه مورد دیگه هم ثبت شده که مدلش با مدل گوشی من یکسان بود اما شماره IP متفاوت.

آخرین بازدیدش هم زده بود 13 ژانویه. و اینکه چند روز پیش من تو پیام هام یه اس ام اس عجیب غریب دیدم . شماره فرستنده چند رقمی بود شبیه شماره های تبلیغاتی اگه اشتباه نکنم اولش کد ایران 98 بود. و خود اس ام اس هم همش کاراکتر و عدد و حروف انگلیسی بود. چند خط میشد.

جالب اینکه اصلا مثل بقیه اس ام اس ها صدا نداشت که من بخوام متوجه شم حتی تو فهرست تماس ها و پیام ها مربوط به دفترچه تلفن هم ثبت نشده بود. حالا ممکنه گوشیم هک شده باشه یا نه ؟ خواهشا اگه کسی میدونه راهنماییم کنه . در ضمن آنتی ویروس گوشیم doctor web android هست و برنامه anti spy mobile pro هم رو گوشیم نصبه ، حالا نمیدونم ورژن رایگانش درست کار میکنه یا نه . 

با تشکر


مرتبط:

بعد از ریست فکتوری گوشی سامسونگ j7 ، با چهار مشکل مواجه شدم

با تنظیمات کارخانه، میشه اطلاعات گوشی رو غیر قابل بازگشت کرد؟

گوشیم هک شده یا نه؟

گوشیم رو چند لحظه دادم به یه غریبه، باید نگران باشم؟

تجربیات شما از گوشی های پرچمدار

معرفی یه راه مطمئن برای اثبات اصالت گوشی

بعد از فروختن گوشیم متوجه شدم اطلاعاتش رو میشه ریکاوری کرد

جلوگیری از هک گوشی های اندرویدی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)