سلام نماز روزه هاتون قبول باشه

شوهرم ادم ساکت و ارومه و زبون بازم نیست کلا ... با این وجود سرکارش به خانم های ارباب رجوع جان جان میکنه و با خانم های همکارش راحت صحبت میکنه حتی میشینن با هم چای میخورن .

این مسائل رو خیلی اتفاقی از و زمانی که از محیط کارش باهام تماس میگیره متوجه شدم در ضمن تا بحال هم محیط کارش نرفتم. حالا یکی هست کلا زبون بازی اخلاقشه میگیم طبیعیه ولی اخه این تناقض در شوهرم دلمو چرکین کرده ... .

زیاد با جنس مخالف ارتباط نداشتم واسه همین نمی تونم درست بشناسمشون .... گیج شدم نمیدونم چطور باید مطمئن شم بهش و نمیخوامم واضح بگم تا فکر کنه بهش بی اعتمادم اول باید مطمئن شم ... . لطفا خانمایی که تجربه دارن بهم کمک کنن اگه جای من بودن چکار میکردن؟ و اقایون لطفا بگین مرد وقتی سرکارش اینطوریه قصدی داره ؟


مرتبط :

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

وقتی بیرون میریم شوهرم به دخترا نگاه می کنه

چطوری باشم که شوهرم سمت کسی کشیده نشه؟

شوهرم داره با خجالتی و کم حرف بودنش عذابم میده

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

شوهرم اصلا اهل شوخی کردن و ناز کشیدن نیست


برای دریافت مطالب بیشتر کلمه " شوهرم " رو در کادر قرمز پایین جستجو بفرمائید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)