سلام به خانواده برتری های عزیز 

سال نوتون مبارک باشه 

ممنون میشم متن رو کامل بخونید و بهم کمک کنید 

 اگر دختری کارشناسی یا لیسانس نداشته باشه بده؟ چون واقعاً دانشگاه برای من حکم جهنم رو داره از آزار و اذیت های تو دو سال گرفته (برای مثال یادمه یکی یک بار از قصد با ماشین زد بهم اون هم سر یک مسئله الکی ) تا حرف در آوردن شون بدون اینکه شناختی از اون شخص داشته باشن ....به جرات می تونم بگم دانشگاه شبیه هرچیزی بود غیر خود اون چیزی که باید باشه برای همین واقعاً زده شدم جوری که هر روز صبح که از خواب پا می شدم عذا می گرفتم به غیر این 

من به تازگی کاردانیم رو تموم کردم اون هم تو رشته ای که واقعاً علاقه ای بهش نداشتم و تو کل اون دو سال تو هر کلاسی احساس خنگ بودن زیادی داشتم چون واقعاً نمی فهمیدم

رشته هایی که من بهشون علاقه دارم بیشتر مهندسی هست مثل مهندسی راه و شهرسازی امّا برای اون اگر بخوام کنکور کارشناسیش رو بدم باید درس های کاردانی همون رشته رو بخونم که وقت زیادی براش ندارم و ناچار باید دانشگاه آزاد و انتخاب کنم که اون هم مخارج و شهریش سر به فلک کشیده.

کنار گذاشتنش اشتباهه؟!


پیشنهاد:

از دانشگاه خسته شدم، می خوام ترک تحصیل کنم

شما نظرتون راجع به دختر دیپلمه چیه؟

دخترم، دو دلم که ادامه تحصیل بدم یا ترک تحصیل کنم؟

از وقتی ترک تحصیل کردم زندگیم به پوچی میگذره

بعد از چند سال ترک تحصیل ، الان دوباره میخوام ادامه تحصیل بدم

می خوام ترک تحصیل بکنم

ادامه تحصیل شانس ازدواج یک دختر رو کم می کنه یا زیاد ؟

تحصیلات بالای دخترها یه مانع برای ازدواجشون حساب میشه ؟

انگیزه ی دخترانی که ادامه تحصیل رو به ازدواج ترجیح میدن چیه ؟

دختر تحصیل کرده ای هست که خونه داری رو ترجیح بده ؟

بحث در مورد تحصیلات خانم ها و آثار آن در جامعه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه) تحصیل دختران (۹ مطلب مشابه) ازدواج دختران تحصیل کرده (۱۰ مطلب مشابه)