سلام

امیدوارم سالم و سلامت باشید ..

من یه مشکلی برام پیش اومده که حدود 5 سالی میشه باهاش درگیرم و اعتماد به نفسمو به شدت پایین آورده .. من نمیدونم چرا قیـافم برای 90 درصد عجیـبه .. ( البته فکر می کنم که براشون عجیب باشه ) . مثلا میرم خیابون طرف یه طوری نیگات می کنه انگار از مریخ اومدی.. چشاشون از تعجب میفته پایین .

قیافمم : معمولیه و زیبایی خودمو دارم بیشتر از اونم اصلا لازم ندارم و یه خورده کوچیک صورتم  و لاغر و بچه گونه طور با یه عینک .. آرایشم فقط یه ضد آفتاب .. خونه نشینم کرده ..

از دوستام پرس و جو کردم به نظرتون چرا ؟ چند نفر گفتن بخاطر فیس بچگونته و بامزت [ والا صورت ما هر چی داره مزه نداره ] ...

یا میگفتن دختر چادری کم  هست به خاطر اونه .. یا میگفتن شاید طرف قصدش خیره  و ... . تو این جور مواقع میگم اون بنده خداهایی که صورتشون یه مشکل حادی داره چقدر از این نگاها زجر می کشن ..

نگاه بماند .. بعضی اوقات متوجه خنده های ریزشونم میشم .. این دلمو بیشتر میشکونه .. حالا سوالم اینه تا حالا شده خودتونم این رفتار داشته باشین ؟ اصلا چی دیدین که این مدلی تعجب کردین ؟

من امسآل خیر سرم میخوام برم دانشگاه ... دارم دیوونه میشم .. هیچ چیز عجیب یا مُضحکی تو صورتم نمی بینم ...

بعضی وقتا  دانشگاه فکر می کنم دق می کنم  مخصوصا روز اول .. اخه درسمم بد نیست ..
تو رو به قران قبل از اینکه کسی رو مسخره کنید یا بهش بخندین به اینم فکر کنید که شاید اونو تا اخر عمر از زندگی سیر کردین ...  ( خطاب به اون افراد )

من هر روز میام میخونم نظراتتونو فقط لطفا راهنمایی کنید ..

یا علی مدد


مرتبط:

بی بی فیس و ریز جثه ام، چکار کنم سنم کمتر به نظر نیاد؟

بی بی فیسم، چیکار کنم که چهره م به سنم بیاد؟

چطور میشه با یه دختر بی بی فیس برای ازدواج آشنا شد؟

ازدواج با دختر بی بی فیس

چون چهره م کوچکتر از سنم نشون میده، هیچ خواستگاری ندارم

بی بی فیسم، چکار کنم که دیگران مثل یه دختر 15 ساله باهام برخورد نکنن

چهره م بی بی فیس هستش، علت جور نشدن ازدواجم اینه؟

دختری قد کوتاه و بی بی فیسم، شانسی برای ازدواج دلخواهم دارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)